En sur morgon

Ja, idag har jag ångest ena sekunden och den andra sekunden, ja då blir jag istället förbannad... I nästa stund blir jag ledsen över att jag ska BEHÖVA bli förbannad..
 
Jag är så less på att man "alltid" gör fel utifrån alla andras perspektiv när de inte ens har en aning...Det handlar om personer som jag aldrig pratar med i stort sett, men som jag känner.....som genom att ha vissa åsikter, helt ovetandes om hur andra har det, får en att må illa över att de säger så och tänker högt om sånt de inte har en aning om...  och då tänker jag inte bara på vår situation, utan på dom som har det mycket mycket värre.... *dessaduktigaföräldrarpåfacebookoforumgörmiggalen*
 
Nu tänker jag ta hand om min snoriga familj idag, vi ska ligga på soffan och kolla tv och stoppa i oss lite mat...inte bygga tågbana och sjunga alla sånger i en sångbok som försäkringskassan tydligen tycker...
 
Det var min sura morgon, varsegoda... :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0