En strömlös dag

Vaknade i totalt mörker...för att sekunden senare se maken komma vandrande in i sovrummet där jag och barnen ligger samlade, med en tänd lykta så att vi kan hitta ner när vi är redo för dagen <3

Nu är dagens ljus snart slut, men som tur är har vi eget lyse igen till kvällen som förhoppningsvis inte försvinner :))Vi har det bra här hemma, jag och barnen...känner mig lite som en lyxig hemmafru... Snart kommer maken hem, och då ska jag ställa fram den fleratimmarsgodagrytanmedmassoravtillbehör uppvärmda maten som maken lagat och sedan stoppat i frysen som hans fruga kan ta fram när det passar ;)

Vincent mår bra... jag nästan går på tå för att inte väcka nån bacill i hans lilla kropp!!!


Kommentarer
Postat av: Marika

åååhhh, jag blir alldeles tårögd!!! Guuud så mysigt och rart av Emil med lyktan!!!
Och nu väcker vi inte den björn som sover ;)
Kramar till dig!

2012-11-29 @ 20:27:01
Postat av: Jessie

Ja, de var jättemysigt :)) Kram tillbaka!

2012-11-30 @ 13:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0