En skön dag utan måsten

Efter ännu en kaotisk helg har vi tagit denna dag som den kommit... pysslat lite, städat lite...lämnat och hämtat Hugo på skolan, njutit av sol :)
 
I lördags hittade Vincent en sprucken glödlampa och tyckte tydligen att det var spännande att ta reda på hur det smakade med små glasbitar :(( Plockade ut några glasbitar ur munnen och ringde 1177, jo, man ska in till akuten även vid endast misstanke om att han kan ha svalt en bit...så fort fort in ... Ingenting gjorde de där, kroppen skulle sköta det självt och om det skulle gå hål någonstans inne i hans lilla kropp så skulle vi märka det :( En orolig mamma blev en ännu oroligare mamma...men efter några nr 2 i blöjan är jag lite lugnare...
 
Nu har vi ansökt om skoltaxi till Hugo under den period jag kommer vara hemma med Vincent, hoppas för allt i världen att det blir godkänt!! 2 km till närmsta skolbuss i morgonmörker vill jag inte utsätta Hugo för... blir ju dubbelt så svårt ifall Vincent har svårt med luften då kan jag inte ens gå med Hugo eller skjutsa.. skulle behöva dela på mig, går det????? *håller tummarna* !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0