En blöt fläck...

...känner jag mig som! Hörde att det är kvavt ute, men jag tror även min förkylning bidrar till att jag mer eller mindre rinner iväg snart =S För er som känner mig rikigt väl: Jag har läst en halv bok nu... Bara det säger kanske HUR sjuk jag känner mig!! haha...

Vincent har också dragit på sig bacillerna såklart, han fick vara hemma idag. Vi som precis börjat med normal-dosen på astmapuffarna...sen igår gick vi upp till dubbel igen. Det är andra ggn vi försöker trappa ner, men så fort vi trappat ner i några dagar så måste vi tydligen dubbla igen =(

Idag har vi puffat lite extra med Airomir som verkar lite extra och snabbt när det varit kämpigt för de små luftrören.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0