Virrvarr

Inom loppet av 2 veckor fram i tiden väntar vi på några besked.
Ett par besked om Vincent, 1 annat besked och 1 annat besked.

Alla dessa besked kommer på det ena eller andra sättet förändra våra liv..
Ett par på ett lite mindre sätt, ett annat par på ett lite mer omfattande sätt...
De ena beskeden är förmodligen lite jobbigare, det andra kommer mer bli en helomvändning..och det på ett bra sätt, men fortfarande något som gör mig lite orolig!

En del annat den senaste tiden (ni vet nog vad) får mig också att känna att inom mig finns just nu inte plats för annat än att försöka se det lite positivt på sånt som händer runtomkring... mer än vad jag kanske är ibland...
Men jag orkar helt enkelt inget annat..Och så får det vara nu för det mår jag bäst av =)

Ta hand om er <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0