Om år som går

Får lyckorus av att tänka på alla studenter, hur lyckliga de är just idag.

Just idag har de hela livet framför sig,
Just idag behöver de inte oroa sig för alla måsten som finns i livet,
Just idag kan de bara njuuuuta av att bli firade och få känna sig fria...

Det är 11 år sedan för min del... och mina drömmar just då var nog som hos många andra. Börja jobba, tjäna oändligt med pengar och resa jorden runt några varv.

Jag anade inte att jag 11 år senare fortfarande inte rest ett enda varv runt jordklotet, utan just idag istället bor i trevligt hus i ett område jag knappt kände till förr, har 2 små helt fantastiska killar och med en ring runt fingret som satts dit av samma kille jag blev kär i långt innan studenten...ja herregud, det är 14 år sen <3


Ja, vem kunde ana... I vilket fall, här är jag =)

Här är min snygga syster från förra året när hon fick uppleva lyckan...



Till er alla som tar studenten i år, STOOOORT grattis!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0