Tänk om...

Egentligen vill jag inte tänka så mycket på vad andra tycker och tänker...men man kan ju inte låta bli...är jag den där tjejen som alltid vabbar?? Jag känner mig åtminstone så...

Det känns iallafall bra skriva av mig lite här och det spelar ingen roll hur många som läser eller om ingen läser, det kommer ur mig ändå och det är bättre än att hålla allt inom mig :)  

Kan känna att vi haft en sån tur med vår stora kille som alltid varit en frisk kille, med en och annan förkylning...och kunde inte ens tänka oss in i att ha ett sjukt litet barn. Men nu har vi det, och tiden den bara rullar på så det är svårt att stanna upp och hinna förstå. Jag hoppas såklart och tror ingenting annat än att det här är övergående, men lillkillen är 1,5 år, har fler födoämnesallergier och pälsallergi som vi vet om + eksem och nu astma..

Idag har han fått inhalera på dagis och nu ligger han i sin säng med över 39 graders feber.. 

Men det är klart, ska väl vara tacksam för 2 hela veckor eller vad det är på jobbet.. Inte bitter ett dugg =S 

<3




Kommentarer
Postat av: Marika

Som en av de som inte har barn på jobbet Jessica så är INTE du en av dem jag tycker vabbar mer än jobbar... Det är nog mest du själv som reagerar och att bara visa att man gillar jobbet när man är där betyder nog ENORMT mycket för arbetsgivaren.

Ta hand om dina killar! Massor av kramar!!!

2012-02-16 @ 18:56:23
URL: http://www.widenqvist.se
Postat av: Jessica

Tack vännen <3 Kram!!!

2012-02-16 @ 22:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0