Nya tider

Det är många drömmar i livet jag vill uppfylla och någonting är på gång. Men helst skulle jag vilja göra allting samtidigt, ni vet bli miljonär, resa långresor som alla andra, åka till rymden, bli smal, hitta mitt kall...you name it... Men jag får väl nöja mig med pengarna...hehe... (näää, det är inte det som är på gång...TYVÄRR)

Ibland blir det så ivrigt och nästan verkligt att någonting vi drömt om lääänge ska bli verklighet, så då blir det istället kortslutning, så idag har känslorna åkt lite berg o dal bana..

Men någonting är på gång och det är huvudsaken :)

Och jag är HEMSKT hemskt ledsen och säga det...Men Ove Sundberg får tummen ner idag..





Kalven Prins Daniel hos mamma o pappa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0