Längtan är slut!!

Jag längtar till melodifestivalen, VARJE år!! Ikväll är det äntligen dags igen =)

Det blir vi, barnen och mina föräldrar...=) =)  Emil håller som bäst på och förbereder maten, det blir rotfrukter i ugnen, ugnstekt fläskfile som är fylld med massa gottit! Vilken underbar man jag har som alllllltid fixar maten! Men jag dukade redan vid lunch idag...det är ju så mysigt o få fixa o trixa!! Själva lunchen blev korvgrillning utanför och varm saft :) Barnen gilla´t!

Vi ställde in vårt deltagande på en fest ikväll...det måste vara första gången vi gör det och det berodde INTE på att det är melodifestivalen ikväll, haha...  men ibland måste man prioritera och den här helgen prioriterar vi familjen, det var ett tag sen vi bara fick vara hemma utan att någon av oss är borta eller är sjuka och dana!! 

Trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0