Heter det header?

Jag är sååå dålig på hur man designar bloggen.. Jag tog bort bilden jag gjort som header? Det kommer en ny...snart!


Från det ena... Vincent är en liten skitunge <3 som inte kan vara annat än sjuk. Nu har vi vabbat så mycket, åkt till sjukhuset så många ggr, vårdcentralen... Och nu har vi fått diagnos astma. Jag frågade om det var förkylningsastma, men tydligen räknas han oavsett till astma pga att han redan har några allergier och eksem, då är det alltså väldigt vanligt att man även får astma senare i livet. Med tanke på det så är jag väldigt glad att vi redan nu tar hand om hans små luftrör... Vi ger nu inhalationer med 2 puffar varje morgon och varje kväll + snabbverkande upp till 8 puffar/dygn..

Så kan det vara..

Till det andra... Jag fick jobbet!!! För det är jag lycklig! Det händer nåt, utöver det vanliga.. Behövligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0