Tar en funderare

Har en funderar dag idag... blir lätt så när jag bara går och trampar här hemma med sjuka barn.
Det blir nog bra, tänker jag... Det här året, jo, det kommer vi minnas på alla möjliga sätt :) :(

Ber om ursäkt om jag inte skriver rakt ut om allting, har fortfarande svårt att öppna mig fullt ut här på bloggen, men för er som vill följa med på vår resa genom ett år som kommer förändra våra liv...håll ut, det kommer mera när det väl händer :)

Och nu är det ju helg också, så hoppas att vabbandet är slut för denna gång så jag kan jobba på måndag igen!!!

En kul grej är att sedan början på mars står vågen iallafall på -4 kg! Tjoho..

Önskar er en solig och varm vårhelg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0